divendres, 22 de desembre del 2006

'Fantàstic' puto dia :_

Oh, en tot el sant dia no ha fet acte de presència la Little... que potser està malalta? Pregaré pel benestar de la nostra estimada (i única? xD) fan.
Resum del meu dia: matinar per dir bon dia a l'Andrés (el que ve cada mes... 'hola, soy tu menstruación' xD), maldormir entre dolors abdominals i ganes d'arrencar-me quelcom de l'interior del meu ventre, despertar-me (novament) per anar a currar, caminar 20 minuts la puta pujada que em porta al curro, mal de panxa, donar dinar als nens i fer-los dormir (tasca fàcil, avui, ja que estaven tots malalts), vermut amb les companyes de curro, més mal de panxa, rebre una trucada que m'ha alegrat el matí i pensar que encara queda un dia :( , emotiu comiat amb la resta d'educadores (ni que s'acabés el món, no em cabien més petons a les galtes), esperar eternament al puto bus, mal de panxa, arribar a casa sense ganes de dinar, veure el cor, cagar-me en els guionistes del cor per haver matat a la Rita (FILLS DE PURA! xD), provar de dormir, més mal de panxa, sortir del llit amargada per no poder dormir, monejar amb el Putochop una estona, mal de cap i de panxa, xatejar amb el Pep Sala al xat d'enderrock, escoltar els catxundejus (xDD) de la Pura i el Fenici, ganes de potar de tant mal de panxa, mirar la final de Gran Hermano, prendre la fantàstica decisió d'endreçar l'habitació, torna el puto mal de panxa, decidir fotre'm una pastilla per calmar el dolor, desaparició del dolor, son, ganes de dormir, escriure un post per sentir-me millor, dir 'nanit' als presents (NANIT!), anar a dormir.

Fins demà!

P.d. Espero que millori el dia :_

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Buenos días nos dé Mater, a casi todos,
Pues comparto con Ud.opinión sobre los guionistas del cor...pobret Benjumea aisssss!!!!

Ruego encarecidamente disculpas por no manifestarme ayer, si bién no posteé, Voto a Brios y a Belenos!!! Viva el cielo q a Carmen acoje!!! Que os leí.

Pero misión de embergadura me ocupó el día. La Fürer en persona, que ayer nos obsequió con un día guerrero, capaz de dejar estéril cualquier intento de escritura coherente, jajajaja.

Y sin más os dejo, no sin antes desear una pronta recuperación para esos vuestros dolores varios
de los que sin lugar a dudas no sois merecedora.

PD.
Propongo un cambio de nombre, para éste espacio(nenas dolentas), si en breve no hace acto de presencia el único integrante del género masculino que aquí y en teoría, habita.
Graves han de ser sus pecados para que no ose pronunciarse.

TalkHimLow (toqui'm l'ou) ha dit...

SEcundo la moció, Little. Si el nistre estimat Fenici no fa acte de presència aviat, haurem de prendre mesures dràstiques.
La planyo pel dia que va passar ahir, espero que avui sigui millor. Pel que fa a mi, crec que m'he recuperat!

En breu rebreu notícies meves, ara me'n vaig a dinar al japo, a veure si m'intoxiquen amb el peix i l'acabem de cagar.

P.d. PUTA LOTERIA QUE NO M'HA TOCAT NI UN PUTO DURO!

Anònim ha dit...

Podría ser peor...

Veamos:

Uno de los adorables niños que cuidas está llorando; cuando lo tomas por debajo de sus pequeños brazos y lo alzas para intentar calmar su desespero... ZAS!! Te endiña con sus pequeñas pero fuertes piernecitas, (y no con una, sino con las dos) una patada,(doble)en tus maltrechos y doloridos ovarios... ARRRRRRRRRRGGGGGGGUNCHUMMMMMMMMPPP!

¡SU PURA MADRE!
Lo intentas...
¡Pero no puedes!
El deseo es irrefrenable, es prácticamente un acto reflejo, lanzas al niño con saña contra la mesa...
¡Dioooooosssssssss!
¡Has fallado!
Tenía que ser ahora, cae con su cabecita dentro del orinal donde la Berta acaba de plantar algo parecido al Tió pero, ¡ENOOORRME! Con patas, nariz, boca y sobre todo regalo...
Por un momento, el niño parece un barquillo clavado en un helado desecho de chocolate...
Rápidamente tu mente se pone a trabajar...
Con la misma rapidez, el niño presenta un intenso color azulado en esas dos armas que hace escasos segundos certeramente y destinando una para cada uno, impactaron en tus ovarios...
Permíteme no continuar, porque el final deberás ponerlo tú, sólo tú con la autoridad que te dá el conocimiento, debes dar justo castigo a ese "Barriguitas Comemierda"

Y no lo olvides:

Para dar salida así, a la bilis que hay en ti, en una hija pura, te has de "convertí".

Siempre tuyo.

Afectuosamente,

EL DUCE

TalkHimLow (toqui'm l'ou) ha dit...

Eh! De maltractar als nens, res de res! Que puc dir de tot d'ells, però ni tocar-los! Permet-me penjar el cartell de 'desagradable' al teu post.
En fi, ja no em fa mal la panxa, per si us interessa! :P