dimarts, 2 de gener de 2007

Aparició estel.lar del tercer membre de Nens Dolents!


Em complau començar el post amb la imatge del que fins ara s'ha fet de rogar de manera bastant ruin per que escribís al nostre blog xD.

Si be ja començavem a pensar que haviem de canviar el nom de Nens Dolents a Nenes Dolentes, els astres s'han aliniat i n'Adri, a partir d'ara conegut com a Elvis Christ, sha dignat a utilitzar 5 minuts del seu valiós temps en fer un profile a blogger i deleitarnos amb el que aviat seran milers de posts i comments.

Adri, el teu pecat de "Passeume el link del blog, que no me'l sé" queda perdonat des d'avui!

AMÉN!

3 comentaris:

Elvis Christ ha dit...

Me produce una Honda satisfacción la bienvenida que se me otorga al Blog! :D
Y queria aprovechar para puntualizar que, mi olvido no fue causa de falta de amor hacia los fieles de Cristo sino de mi profunda adicción a la Diet Coke, que ya comienza a provocarme lagunas en mi podrida memoria. Así que inteligentemente, te hare caso pequeña Pura y lo pondre en favoritos x'DDDD

Little Fürer ha dit...

Vaya, vaya...
Y fué en el segundo día del primer mes, del año del Señor del segundo milenio y siete más, que resurgió de sus cenizas, ascendió de los infiernos y nos honró con su presencia, jajaja.

Ave Elvis Christ, los que te van a leer te saludan.

Por cierto Pura, creo que el más indicado para perdonar los pecados e impartir la penitencia sería nuestro querido " ElDu " ¿ no crees ?

Rosita ha dit...

hola :$