dimarts, 2 de gener del 2007

Cap d'any atipic

Doncs si vailets i vailetes de la zona alta Barcelonina. Aquest any, contra tot pronostic, vaig decidir no sortir de farra a Club Musical i anar a una festa particular a casa d'uns amics. Concretament a casa del meu amic Oscar, company de delincuencia infantil inseparable. Vem gaudir d'una vetllada de domino, cartes i scatelgoris o com cony s'escrigui acompanyada de xurros i glenfidish. Aixi doncs, cap d'any tranquil pero en bona companyia. Tal i com deu mana no podia ser que acabessim sense ferne cap, i quan la festa ja acababa, vem trucar al nostre amic "Parguela" ( de nom real Dani) dientli que si volia venir, evidentment quan va arribar, ja no quedaba ningu. xD Bon dia! Ah i de pas bon any!

3 comentaris:

Els Nens Dolents ha dit...

OOhhh!! El petit Adri ha fet el seu primer post al blog....
El meu cap d'any- pel que sho hagi preguntat U_U -ha estat una puta merda. Vaig treballar hores extres no remunerades i vaig anat tot el putu rato amb bufanda i coll alt, com a Alaska...
Bon PANY nou!!!! (esq a Sarrià van entrar a robar i l'hem hagut d canviar)

Anònim ha dit...

PRIMICIA!!!

ElvisChrist es........ Chino, jajaja.
Ese lapsus pequeño pero revelador te delató. ¿scateLgoris?????? NO,
scateRgoris.

Por cierto, como no van a robar en Sarriá, si hace años que hicieron la puerta allá en la Vía Augusta con Pº Bonanova y a día de hoy aún esta abierta. GG.

Elvis Christ ha dit...

GRANDISSSISISIMO GAG xDDDDD

Se cargaron la magia del barrio haciendo los habitajes de proteccion oficial esos de via augusta.