diumenge, 14 de gener del 2007

El Duce!

Sisis, permeteume fer la meva primera entrada, fent referencia a aquest company postís que ens ha sortit. Si som realistes crec que fins i tot ho mereix no?

Boncs be, realment el que m'ha inspirat a fer aquesta entrada, es que com na meva bentrovada amiga TalkHimLow em va expressar, el cercle es va estrenyent.



(Imatge d'un cercle estrenyentse)

Sí, per fí han desaparegut aquelles dubtes i comentaris repetits, de que si la meva persona i la de "El Duce" eren la mateixa, PER FI!

Ja s'evidencía que, encara que compartím moltes aficions i cotidianitats de la vida, com esser votants convergents, comprar la nostra roba principalment a la botiga de passeig de gràcia amb casp, ignorar les rebaixes per complert, no agafar el metro perque la gent fa mala olor, no volar mai en cap companyia que no sigui iberia per a vols nacionals (l'experiencia de una dona grassa menjant un entrepà de xoriç em va traumar) o british per a vols europeus, opinar de la gent segons la seva potestat económica i el cognom i procedència de la seva familia... I moltes mes coincidencies que suposo que trobariem entre les nostres vides.

Pero a pesar de tot aixó, ara ja se sap que Elvis Christ dels Christos i El Duce, no son ni la mateixa persona, ni el mateix cos físic. No compartim ni anima, ni cames ni cap altre instrument.

Nomes em queda esperar aquí i compartir la meu interes junt amb el de les meves companyies i amigues, en saber qui s'amaga vertaderament darrera de EL DUCE!!!! Manifestat!!!!!

Cheers, Elvis

8 comentaris:

TalkHimLow (toqui'm l'ou) ha dit...

Estimat company d'aniversari i gran amic Elvis, TOT EL QUE ET VE AL CAP QUAN PENSES EN UN CERCLE ESTRENYENT-SE ÉS AQUESTA IMATGE????? xDDDDDDDDDD Recorda'm que al MSN t'enviï un cop més la icona que respon a la combinació '(dog)' (GG que la Pura entendrà) xDD
Certament, la incertesa i el dubte ens comencen a treure la son, però crec que algun dia en treurem l'aigua clara.
Ah! Se m'oblida, gràcies per deixar de ser un fenici per uns minuts i fer un post, perquè estava decidida a canviar el nom del blog per 'L'espai de tocar els ous!'. A veure si la Pura fa acte de presència, que ja està fallant!

Petonets pels meus dolents preferits!

Anònim ha dit...

Jajajaja,

Queridísimo Elvis, nunca es tarde si la dicha es buena. Muchas gracias por actualizar este espacio, que ya hacía falta...

Con respecto a la imagen que ilustra tu entrada, me parece que has errado en la elección, pues a mi modo de ver mas que un círculo cerrándose a mí se me antoja un agujero dilatándose ¿no?.

Haces bién en matizar y aclarar conceptos, pues ya empezaba a ser "vox populi" las sospechas que asaltaban a los lectores sobre una posible doble identidad, bueno....triple jajaja. Y tu sabes porqué lo digo...Hay otros mundos, pero están en éste. Hay muchos nombres, pero están en tí. jajajaja

No sé,
pero hoy estoy de risa floja...

Un beso a todos.

Anònim ha dit...

Buenas tardes mis queridos niños y niñas,

Estimado Elvis, comprendo tu inquietud y la de tus compañeras de blog por conocerme, ese interés hacia mi persona, ha sido un constante de mi vida al que he tenido que acostumbrarme, pero no os preocupéis, todo llegará, ser pacientes porqué está dentro de mis planes el conoceros y posiblemente más pronto de lo que esperáis; eso sí, será en principio de uno en uno y voy a ser yo quien contacte con vosotros.
Estar preparados, pues en cualquier momento y mientras paseáis por Barcelona, realizáis vuestras compras, o reponéis fuerzas en cualquier cafetería, me acercaré a cada uno de vosotros y me presentaré.
En otro orden de cosas mi querido amigo, debo realizarte una pequeña aclaración en lo que respecta a mi color político, yo jamás votaría a un partido de derechas o centro, mi opción política esta más cerca de la filosofía y pensamiento de la “gauche divine”. Aquí también quiero realizar matices y dejar claro que ni me identifico, ni cronológicamente correspondo, a los precursores de esta tendencia sociopoliticocultural de mediados de los setenta.
Por cierto, felicitarte por esa magnifica foto que supongo tuya, en la que nos muestras a través de tu tercer ojo, lo más profundo de tu espiritualidad, si bien, y permíteme que te lo aconseje, deberías someterte a una estricta dieta, pues no pasa desapercibido a nadie que tus carrillos comprimen tanto tu boca, que labios y lengua parecen más de lamelibranquio, (almeja ó bivalvo) que de persona.
Por lo demás no estás nada mal.

Un sincero abrazo a todos.

EL DUCE.

TalkHimLow (toqui'm l'ou) ha dit...

Duce dixit: "deberías someterte a una estricta dieta, pues no pasa desapercibido a nadie que tus carrillos comprimen tanto tu boca, que labios y lengua parecen más de lamelibranquio, (almeja ó bivalvo) que de persona".

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Elvis Christ ha dit...

Bienhallado "EL DUCE";

Es de mi agrado su comentario, pues provocar el retorno de usted era la función del escrito publicado por mi como entrada en este blog.

Estoy encantado tambien de que su bondad le lleve a preocuparse por mi físico, especialmente por mis partes traseras, que son famosas entre nuestras compañeras de blog, precisamente por ser bastante "molonas".

Dejeme sin mas indicarle que para su disgusto la fotografia mostrada no corresponde a mi ser.

Posiblemente hubiera sido mas de su agrado aun, ya que como mis bienqueridas compañeras saben, hace tiempo que sigo una estricta dieta a base de cucuruchos, que ademas de venirme muy bien para adelgazar mis facciones, ayuda a engordar mi cuenta bancaria.

Inquieto estoy pues, de que llegue el momento en el que usted me asalte cuando este tomando mi cafe con leche matinal de desayuno, aunque permitame dudar de que, por disgusto mio, creo que no le sera muy facil de conseguir.

Una lastima pues creo que tenemos temas interesantes de que charlar.

Desde aqui le mando un afectuoso saludo.

Atentamente,

Elvis

TalkHimLow (toqui'm l'ou) ha dit...

Certament, benvolgut Elvis, totes coneixem les particularitats del teu cul, xDD I cada dia ho recordem quan xerrem amb tu xDDDDD

Pel que fa al Duce, segueixen les especulacions. Crec que, en breu, obriré una porra xDD

Anònim ha dit...

Little fürer dixit: "...pues a mi modo de ver mas que un círculo cerrándose a mí se me antoja un agujero dilatándose ¿no?"

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Nens estava de viatge rural, ja soc aquí!

TalkHimLow (toqui'm l'ou) ha dit...

Déu meu, què veuen els meus ulls! PUTAH! Em tens abandonada :_ Aquesta nit, sens falta, reunió d'administració! xDD I, en breu, Isaac! Que segur que ens està fent pastissets (baba).
:********** Lof U!