dissabte, 23 de juny del 2007

La estúpida raça humana i les seves reaccions

Avui he parlat amb el meu germà de varies actituts humanes que m'han fet riure i estranyarme al veure que no eren coses que nomès feia jo... xD
Una d'elles, entre d'altres, ha fet que esclatessim de riure quan ma mare ha tret el cap per la porta i ha dit "Jo també ho faig!!".
Heu anat mai en ferrocarril (digueu-li metro, renfe, o tram... però és que, clar, no oblidem que estem a Uptown Kenny, la sèrie de les nostres vides) i ha sonat el vostre mòbil??
Segur que sí, però.. Heu nat mai parlant pel mòbil i us heu quedat sense "cober" (c) by Pura?? Perfecte... Què heu fet??
Si us importa el què diran els demés, o què pensaran, segurament no tindreu dubte... Però és que el meu cas (i el de ma mare, i el de molta gent que també ho fa) és totalment diferent. Em dóna igual què pensarà la gent de que vagi vestida amb una fulla d'enciam al cap, em dóna igual que em vegin amb una moto rosa, però això del ferrocarril... No ho puc evitar, però per mi mateixa. No em mola quedar com una prima... xDDDD I a continuació us explico el que faig (com, ara desprès de tant de temps fentho, m'assabento de que és una reacció totalment normal):
Quan em quedo a mitges en una conversa on sé perfectament que el de davant o el del costat ha estat cotillejant o mirant en el reflexe del vidre... Nomès adonarme que ja no sento res, ALLARGO I INVENTO LA CONVERSA DIENT: "Ei no tinc cobertura, truca'm desprès" - i faig veure que penjo, quan en realitat porto ja segons sense ningú al altre costat... XD REAL I ACCEPTAT PER MÉS DEL 70% DELS MEUS AMICS.
I vosaltres, heu fet mai el mateix????
Un peto putas i cabrons.

1 comentari:

TalkHimLow (toqui'm l'ou) ha dit...

Sisisisis, jo també Pura (per escirue aquesta frase he trigat 5 minuts, vaig taja xDD no paro de corregir). Jo també nena. Lof llu so muc Pura, gràcies pel post, m'has emocionat nenaaaaah!

Vaig a sobar, si puc xD